{:nl}

Informatie

KHUYAQ PERU

Mijn Account

Hoe kan ik mijn account maken?

  1. Klik op Mijn account op de menu van de voetpagina.
  2. Profiel maken: vul je persoonlijke gegevens in:  naam, e-mail, adres, enz.
  3. Password maken en de registratie is voltooid.

Mijn bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Winkel online:

Winkelen in de Khuyaq Store is heel gemakkelijk. Je kan de stappen van 1 tot 5  volgen:

  1. Kies de producten die je wilt kopen, en voeg ze toe aan “Mijn wagen”
  2. Klik op “Afrekenen” en voer je toegangsgegevens in of doe een aankoop als gast (zonder je aan te melden).
  3.  Geef je leveradres en factuurgegevens op. 100% veilige en eenvoudige aankopen.
  4. Eenmaal geautoriseerd krijg je automatisch je bestelnummer en een track & trace. Als je je hebt aangemeld, vind je het ook onder  “Mijn account: Verzendingen en retourzendingen ” en ontvang je een e-mail met alle gegevens van je aankoop. De maximale prijs van een bestelling mag niet meer zijn dan € 2000.
  5. De wagen zit boven op de rechter kant. Er is ook een menu om de info van jouw wagen te zien.

Wat is een promotie code of een kortingscode?

is een promotiecode of een kortingscode?

Met deze persoonlijke code kun je profiteren van exclusieve aanbiedingen. Bijvoorbeel als je voor de newsletter aanmeldt krijg je 10% korting voor jouw eerst aankoop.

Als je een promotiecode hebt, kun je het invullen onder “Mijn wagen”. De korting wordt automatisch toegepast.

Opgelet, promotiecodes zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Je kunt maar één promotiecode gebruiken per bestelling en uitsluitend voor aankopen in de Khuyaq store . De promotiecodes kunnen niet worden gecombineerd met andere acties.

Hoe en wanneer worden mijn producten bezorgd?

Uw bestelling wordt binnen 2- 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden. Voor bepaalde artikelen kan een afwijkende leveringstermijn gelden.

Wat zijn mijn bezorgkosten? 

Bezorgt Khuyaq Peru producten naar andere landen van Europa ?

De standaardkosten van het verzenden van artikelen tot 10 kg. bedragen binnen Nederland €4,99 . De standaard bezorgkosten voor pakketten naar België zijn €9,99. Regelmatig zijn de verzendkosten bij wijze van actie lager. Khuyaq Peru werkt voor het verzenden van artikelen samen met een betrouwbare partner in de vorm van PostNL (voorheen TNT Post).

Kan ik mijn producten afhalen?

  • Afhalen van uw Khuyaq product kan natuurlijk ook. Mail naar info@khuyaq.nl of bel 0615935492 en wij maken graag een afspraak.
  • U kunt indien gewenst uw product ook afhalen tijdens evenementen waar wij aanwezig zijn. Neem ook daarvoor contact met ons op, zodat wij de door u bestelde product meenemen. Check de agenda om te zien waar wij de komende tijd te vinden zijn.

Kan ik ze ruilen of retourneren?

U kunt uw Khuyaq product binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren naar de officiële Parcel locaties.

Uw dient het artikel direct na ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen of gebreken en ons daarvan op de hoogte te stellen door een email incl. foto te sturen naar info@khuyaq.nl

Het is niet mogelijk te ruilen/retourneren wanneer:

  • Bij reeds gedragen of gewassen kleding.
  • Artikel(en) met gebreken of beschadigd die door de koper zelf geprobeerd zijn te herstellen.
  • Artikel(en) waaruit het label is verwijderd.

Bij het  retourneren van een artikel geldt het volgende:

  • de kosten voor terugzenden van het pakket zijn gratis.
  • de kosten voor verzenden van het nieuwe pakket zijn voor de klant.

Netjes Retourneren 

Wanneer de onderstaande stappen zorgvuldig gevolgd worden bieden wij deze mogelijkheid.

  • Een email sturen: info@khuyaq.nl  Retourneer het artikel weer netjes ingepakt, met de label er in en in originele verpakking voorzien van de factuur en uw bankrekeningnummer, binnen 14 dagen aan ons terugsturen met de volgende informatie:

Naam en adresgegevens/ klantnummer

Het factuurnummer met de aankoopdatum.

Naam van het artikel en code.

Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u z.s.m. bericht van ons.

Retouradres: 308, 3544NH Utrecht – Nederland. of Parcel officiële locaties www.myparcel.nl

  • Belangrijk, wanneer u een artikel wilt ruilen dient u opnieuw de verzendkosten (€4,99) over te maken op de rekening  NL45 RABO 0314144293 t.n.v. Khuyaq Peru o.v.v. Verzendkosten ruilen

We behouden ons het recht om retour producten te weigeren indien zij niet aan deze voorwaarden voldoen.

{:}{:gb}

Informatie

KHUYAQ PERU

Mijn Account

Hoe kan ik mijn account maken?

  1. Klik op Mijn account op de menu van de voetpagina.
  2. Profiel maken: vul je persoonlijke gegevens in:  naam, e-mail, adres, enz.
  3. Password maken en de registratie is voltooid.

Mijn bestelling

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Winkel online:

Winkelen in de Khuyaq Store is heel gemakkelijk. Je kan de stappen van 1 tot 5  volgen:

  1. Kies de producten die je wilt kopen, en voeg ze toe aan “Mijn wagen”
  2. Klik op “Afrekenen” en voer je toegangsgegevens in of doe een aankoop als gast (zonder je aan te melden).
  3.  Geef je leveradres en factuurgegevens op. 100% veilige en eenvoudige aankopen.
  4. Eenmaal geautoriseerd krijg je automatisch je bestelnummer en een track & trace. Als je je hebt aangemeld, vind je het ook onder  “Mijn account: Verzendingen en retourzendingen ” en ontvang je een e-mail met alle gegevens van je aankoop. De maximale prijs van een bestelling mag niet meer zijn dan € 2000.
  5. De wagen zit boven op de rechter kant. Er is ook een menu     om de info van jouw wagen te zien.

Wat is een promotie code of                                         een kortingscode?

is een promotiecode of een kortingscode?

Met deze persoonlijke code kun je profiteren van exclusieve aanbiedingen. Bijvoorbeel als je voor de newsletter aanmeldt krijg je 10% korting voor jouw eerst aankoop.

Als je een promotiecode hebt, kun je het invullen onder “Mijn wagen”. De korting wordt automatisch toegepast.

Opgelet, promotiecodes zijn strikt persoonlijk en niet overdraagbaar.

Je kunt maar één promotiecode gebruiken per bestelling en uitsluitend voor aankopen in de Khuyaq store . De promotiecodes kunnen niet worden gecombineerd met andere acties.

Hoe en wanneer worden mijn producten bezorgd?

Uw bestelling wordt binnen 2- 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden. Voor bepaalde artikelen kan een afwijkende leveringstermijn gelden.

Wat zijn mijn bezorgkosten? 

Bezorgt Khuyaq Peru producten naar andere landen van Europa ?

De standaardkosten van het verzenden van artikelen tot 10 kg. bedragen binnen Nederland €4,99 . De standaard bezorgkosten voor pakketten naar België zijn €9,99. Regelmatig zijn de verzendkosten bij wijze van actie lager. Khuyaq Peru werkt voor het verzenden van artikelen samen met een betrouwbare partner in de vorm van PostNL (voorheen TNT Post).

Kan ik mijn producten afhalen?

  • Afhalen van uw Khuyaq product kan natuurlijk ook. Mail naar info@khuyaq.nl of bel 0615935492 en wij maken graag een afspraak.
  • U kunt indien gewenst uw product ook afhalen tijdens evenementen waar wij aanwezig zijn. Neem ook daarvoor contact met ons op, zodat wij de door u bestelde product meenemen. Check de agenda om te zien waar wij de komende tijd te vinden zijn.

Kan ik ze ruilen of retourneren?

U kunt uw Khuyaq product binnen 14 dagen na ontvangst gratis retourneren naar de officiële Parcel locaties.

Uw dient het artikel direct na ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen of gebreken en ons daarvan op de hoogte te stellen door een email incl. foto te sturen naar info@khuyaq.nl

Het is niet mogelijk te ruilen/retourneren wanneer:

  • Bij reeds gedragen of gewassen kleding.
  • Artikel(en) met gebreken of beschadigd die door de koper zelf geprobeerd zijn te herstellen.
  • Artikel(en) waaruit het label is verwijderd.

Bij het  retourneren van een artikel geldt het volgende:

  • de kosten voor terugzenden van het pakket zijn gratis.
  • de kosten voor verzenden van het nieuwe pakket zijn voor de klant.

Netjes Retourneren

Wanneer de onderstaande stappen zorgvuldig gevolgd worden bieden wij deze mogelijkheid.

  • Een email sturen: info@khuyaq.nl  Retourneer het artikel weer netjes ingepakt, met de label er in en in originele verpakking voorzien van de factuur en uw bankrekeningnummer, binnen 14 dagen aan ons terugsturen met de volgende informatie:

Naam en adresgegevens/ klantnummer

Het factuurnummer met de aankoopdatum.

Naam van het artikel en code.

Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u z.s.m. bericht van ons.

Retouradres: 308, 3544NH Utrecht. of Parcel officiële locaties www.myparcel.nl

  • Belangrijk, wanneer u een artikel wilt ruilen dient u opnieuw de verzendkosten (€4,99) over te maken op de rekening  NL45 RABO 0314144293 t.n.v. Khuyaq Peru o.v.v. Verzendkosten ruilen

We behouden ons het recht om retour producten te weigeren indien zij niet aan deze voorwaarden voldoen.

{:}{:de}

Auskunft

KHUYAQ PERU

Mein Konto

Wie kann ich mein Konto erstellen?

  1. Klicken Sie auf Ihr Konto am Fuß der Seite Menü.
  2. Profil erstellen: Geben Sie Ihre persönlichen Daten: Name, E-Mail, Adresse, etc.
  3. erstellen Passwort und Registrierung ist abgeschlossen.

Mijn bestelling

Wie kann ich meine Bestellung aufgeben?

Online-Shop:

Einkaufen in der Khuyaq Shop ist sehr einfach. Sie können die Schritte 1 bis 5 folgen sehen:

  1. Wählen Sie die Produkte, die Sie kaufen möchten, und fügen Sie sie in “Mein Auto”
  2. Klicken Sie auf “Zur Kasse” und geben Sie Ihre Zugangsdaten oder einen Kauf als Gast (ohne Anmeldung).
  3. Geben Sie Ihre Lieferadresse und Rechnungsinformationen . 100% sichere und einfache Einkäufe.
  4. Nach Erteilung der Zulassung erhalten Sie automatisch Ihre Auftragsnummer und einen Track & Trace. Wenn Sie sich registriert haben, finden Sie unter “Mein Konto: Rückgabe” und Sie erhalten eine E-Mail mit allen Details Ihres Kaufs erhalten. Der Höchstpreis ein Auftrag darf nicht mehr als 2.000 €.
  5. Das Auto befindet sich auf der rechten Seite. Es gibt auch ein Menü, um die Informationen von Ihrem Auto zu sehen.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Was ist ein Promotion-Code oder einen Rabattcode ?

Dieser persönliche Code können Sie von exklusiven Angeboten profitieren. Bijvoorbeel, wenn Sie sich für den Newsletter anmelden, erhalten Sie 10% Rabatt für Ihren ersten Einkauf.Wenn Sie einen Gutscheincode haben, füllen Sie bitte das “Mein Auto”. Der Rabatt wird automatisch angewendet.

Bitte beachten Sie, dass Promotion-Codes streng persönlich und nicht übertragbar.

Es kann nur ein Promotion-Code pro Bestellung verwenden und kauft nur Khuyaq Laden. Gutscheincodes können nicht mit anderen Angeboten kombiniert werden.

Wie und wann wird meine Produkte kommen?

Ihre Bestellung wird nach Eingang Ihrer Zahlung innerhalb von 2 bis 3 Werktagen versendet werden. Für bestimmte Produkte können unterschiedliche Lieferung.n.

Was sind meine Lieferung? 

Peru Khuyaq liefern Produkte in andere Länder in Europa? ?

Die Standardkosten bei bis zu 10 kg zu senden. beläuft sich innerhalb der Niederlande € 4,99. Die Standard-Lieferung für Pakete nach Belgien sind 9,99 €. Regelmäßig die Versand durch Aktions niedriger. Khuyaq Peru arbeitet nach Artikeln mit einem zuverlässigen Partner in Form von PostNL (ehemals TNT) zu senden.

Kann ich meine Produkte abholen?

  • Nehmen Sie Ihre Khuyaq Produkt ist ebenfalls möglich. Mail an info@khuyaq.nl~~V oder 0615935492 anrufen und wir werden einen Termin zu vereinbaren.
  • Vielleicht möchten Sie auch Ihr Produkt bei Veranstaltungen abholen, wo wir präsent sind. Auch vor uns, so nehmen wir das bestellte Produkt. Überprüfen Sie den Zeitplan, um zu sehen, wo wir das nächste Mal sein wird.

Kann ich es umtauschen oder zurückgeben?

 

Sie können Ihr Produkt innerhalb von 14 Tagen nach Erhalt Rückkehr zu den offiziellen Paket Standorten Khuyaq.  Außerhalb der Niederlande werden die Kosten der Rücksendung vom Kunden zu tragen.

Ihr Artikel sollte nach Erhalt unverzüglich auf eventuelle Schäden oder Mängel und uns entsprechend per E-Mail inkl. Versand von Bildern zu info@khuyaq.nl

Het is niet mogelijk Sie ruilen / retourneren wanneer:

  • Bij gedragen von Gewassen kleding Schilf.
  • Artikel (en) traf gebreken von beschadigd door de koper zelf zijn geprobeerd herstellen Sie sterben.
  • Artikel (en) waaruit het Label ist verwijderd.

Ordentlich Rückgabe

 

Wenn diese Schritte sorgfältig befolgt werden, bieten wir diese Möglichkeit.

  • Senden Sie eine E-Mail: info@khuyaq.nl aux den Artikel zurück geschickt mit dem Label in es verpackt und in der Originalverpackung mit der Rechnung und Ihr Bankkonto innerhalb von 14 Tagen uns die folgenden Informationen senden:

Name und Anschrift / Kundennummer

Die Rechnungsnummer mit Kaufdatum .

Name des Artikels und Code.

Nach Eingang Ihrer Rückkehr werden Sie so schnell wie möglich Nachricht von uns durchgeführt empfangen.

Return-Adresse: 308, 3544NH Utrecht – Nederland. oder Parcel offiziellen Websites www.myparcel.nl

  • Wichtig, wenn Sie handeln möchten, müssen Sie die Versandkosten (4,99 €) ein Artikel auf dem Konto NL45 RABO 0314144293 t.n.v. neu erstellen Khuyaq Peru o.v.v. Rückholverschiffen
    Wir behalten uns das Recht zurückgegebenen Waren zu verweigern, wenn sie diese Bedingungen nicht erfüllen.
{:}